Angajari

Eurolines Romania angajeaza:

Administrator Retea
Candidatul ideal:
Minim 1 an experienta in Helpdesk/suport IT
Limba engleza la nivel avansat reprezinta un avantaj
Cunostinte Microsoft Windows 7, Active Directory, Group Policy
Cunostinte generale VPN, DNS, DHCP, cablare structurata, routere wireless, switchuri cu management
Cunostinte Microsoft Office
Cunostinte generale administrare baze de date
Abilitatea de a lucra autonom
Abilitati de Time Management
Abilitati de comunicare si de lucru in echipa
Centrat pe rezolvarea problemelor
Persoana cu simt al responsabilitatii si cu initiativa
Capacitate de a lua decizii
Disponibilitate pentru deplasari in tara.
Permis auto, categoria B, minim 1 an.

Descrierea jobului:
Furnizeaza asistenta si suport pentru problemele IT&C, software si hardware
Redacteaza proceduri de utilizare / instruire pentru software si hardware
Instruieste utilizatorii in ceea ce priveste modul de utilizare a echipamentelor si serviciilor IT
Diagnosticheaza , instaleaza si repara echipamente IT din punct de vedere hardware si software
Instaleaza, testeaza si configureaza statiile noi de lucru
Mentine inventarul echipamentelor si al licentelor software
Indentifica si semnaleaza situatiile care cer interventie urgenta, remote sau local
Semnaleaza problemele recurente
Asigura suport in procesul de implementare a noilor aplicatii
Administreaza si intretine echipamentele de retea ale companiei.